Perubahan Harga Emas dan Perak Semasa

Friday, November 5, 2010

Kita Baru Di Peringkat Awal



Ini adalah jangkaan pergerakan harga emas. Kita sebenarnya masih di peringkagt awal kesedaran tentang kelebihan emas. Apa bila keadaan masyarakat panik dan semua berlumba untuk mendapat emas dan perak, maka graf akan mendongak naik dan sampai ke kemuncak dalam jangka masa singkat. Masyarakat akan membayar dengan apa sahaja aset yang mereka ada untuk mendapatkan emas dan perak. Di sinilah 'wealth transfer akan berlaku'. Sesiapa yang memiliki emas akan mendapat tanah, rumah, kereta, duit (kalau masih laku) dan lain-lain dengan jumlah yang banyak.

Sudahkah anda tergolong dalam kelompok yang berada di peringkat awal ini ? Jika belum cepat hubungi saya dan rakan-rakan emas di rangkaian kami dan pelbagai group lain yang berdekatan anda. Hubungi segera 0192142005 atau email nudin18@gmail.com. 

4 comments:

  1. Ye, mari kita saman-sama berebut peluang ini

    ReplyDelete
  2. camner nak tau kita kat peringkat awal? apa akan jadi pada yg tak berapa awal? kalau graf tu menurun yg awal ni nak kena buat apa? agak2 berapa lama lagi nak sampai ke graf despair...terima kasih tuan

    ReplyDelete
  3. Cuba lihat sekitar tuan, sekarang ini kesedaran rakyat umum di Malaysia dan dunia maru bermula. Cerita-cerita emas di dada akhbar dan TV baru muncul. Masih belum meluas. Ramai oarang hanya setakat mendengar perkataan emas dinar perak dan dirham tetapi ramai yang masih tak peduli. Semua tu menunjukkan kita masih di peringkat awal. Jangkaan harga melonjak sampai tak masuk akal dan turun ke despair tak lama sbb ni namanya MANIA dan tak logik. Mungkin dalam 3-4 tahun sahaja. Then emas dan perak kembali kepada harga sebenarnya spt sekarang.

    ReplyDelete
  4. salam

    saya minta izin gunakan artikel dr untuk dimasukan ke blog saya.saya rasa menarik utk dikongsi bersama dlm mendidik generasi kita tentang peri pentingkan emas ini utk diri,agama dan bangsa
    tqvm

    admin www.publicgolddinar.com

    ReplyDelete